Markedsføringsklasse besøker Tolletaten
En av våre markedsføringsklasser var i uke 9 på besøk hos Tolletaten.
Ledende i Norge på omdømme
Kommunikasjonsdirektør Kim Gulbrandsen ga elevene mange gode eksempler på vellykket kommunikasjonsarbeid som etaten har jobbet med de siste fem årene. Eksempelvis har Tolletaten gått fra å være en usynlig etat, til ledende i Norge på omdømme.
De ble kåret til Norgesmester i Employer Branding sist år, og var Norges mest søkte studie to år på rad. I tillegg kan vi bli enda bedre kjent med Tolletaten i TV-serien TOLL.
Tusen takk til Tolletaten for et relevant og faglig givende besøk, hilsen fredagsklassen i markedsføring og ledelse 1 ved faglærer Inger Merethe Nisted.
Publisert av Line Enger
Publisert 08.03.2024 11.27
Sist endret 08.03.2024 11.28